Blazer EV SS

Тест-драйв Chevrolet Blazer EV SS 2025: Потужний електрокросовер з покращеною керованістю
Чому новий Blazer EV SS вартий вашої уваги? Розбираємо деталі та враження за кермом.

Навіть якщо Chevrolet Blazer EV SS не створений для гоночних треків, саме там ми його тестували! Виробник запросив нас до Північної Кароліни, щоб продемонструвати, як цей електрокросовер змінився після оновлення. Чи вдалося інженерам виправити мінуси минулорічної версії та зробити авто справжнім конкурентом у сегменті? Давайте з’ясуємо.


Основні оновлення: що нового в Blazer EV SS 2025?

Після невдалого старту у 2023 році (з проблемним ПЗ та зупинкою продажів) Chevrolet виправив помилки. До березня 2024 року Blazer EV повернувся на ринок з оновленим софтом, зниженою ціною та покращеними характеристиками. Версія SS отримала найбільш суттєві апгрейди:

  • Потужність: 515 к.с. (384 кВт) у звичайному режимі та 615 к.с. (458 кВт) у режимі «Wide Open Watts». Крутний момент зростає до 880 Нм.
  • Батарея: 102 кВт·г (запас ходу — 488 км за стандартом EPA).
  • Повний привід: Лише AWD, нові інвертори з карбіду кремнію для енергоефективності.
  • Ходова частина: жорсткіші стабілізатори, монотрубні амортизатори, потужніші гальма та покращене рульове керування.

lazer ev

Дизайн: мінімалізм зі спортивним акцентом

Зовні Blazer EV SS відрізняється від звичайних версій дрібними, але важливими деталями:

  • Нова передня оптика та спойлер.
  • Аеродинамічні елементи біля задніх коліс.
  • Легкосплавні диски та шини, розроблені для кращого зчеплення.

Салон став стриманішим порівняно з RS-версією, але місця для ніг та багажника залишилися практичними. Під підлогою багажного відділення є додатковий відсік, а підтримка V2H (vehicle-to-home) дозволяє живити будинок від акумулятора авто (потрібне спеціальне зарядне пристроє від GM).


Як це їздить? Досвід за кермом

Ми тестували Blazer EV SS на треку Ten Tenths Motor Club. Ось ключові враження:

  • Прискорення: 0–100 км/год за 3.3 секунди (заявляють 3.4 сек). Режим Wide Open Watts вражає поштовхом, але старт “з місця” не ріже спину пасажирів — дякуємо продуманому керуванню тягою.
  • Керованість: Вага в 2.6 тонни відчувається, але нова підвіска та швидкіше рульове управління роблять маневрування впевненим. На межі зчеплення шини «співають», попереджаючи про необхідність знизити швидкість.
  • Гальмування: Регенеративне гальмування до 0.3 G дозволяє їздити в режимі «однієї педалі», що ідеально для міста.

Нюанси:

  • Сидіння без бокової підтримки — при швидкій їзді триматимуться слабко.
  • Інформаційно-розважальна система досі без CarPlay/Android Auto, але з’явилися стримінг-сервіси (Prime Video, Max тощо) для переглядів під час зарядки.

Зарядка та конкуренти

  • Швидка зарядка: до 190 кВт (78 миль за 10 хв). Для Tesla Supercharger потрібен адаптер (порт — CCS1).
  • Конкуренти:
    • Ford Mustang Mach-E GT — дешевший, але менший запас ходу.
    • Kia EV6 GT — динамічний, але лише ~320 км на одній зарядці.
    • Hyundai Ioniq 5 N — найкращий для драйву, але дорожчий.

Вартість та висновки

За $60,600 Blazer EV SS — це потужний сімейний електрокросовер з вражаючим запасом ходу та достатньою динамікою для щоденних поїздок. Він ідеально підійде тим, хто шукає комфорт, простір і технологічність, але не готовий жертвувати запалом на дорозі.

Переваги:

  • Висока продуктивність із зручним керуванням.
  • Довгий запас ходу.
  • Оновлена підвіска для комфорту та стабільності.

Недоліки:

  • Погана бічна підтримка сидінь.
  • Відсутність CarPlay.

Якщо ви шукаєте електромобіль, який вміє більше, ніж просто їздити від точки А до Б — Chevrolet Blazer EV SS 2025 вартий вашого уваги.

chevy lazer ev inside
chevrolet lazer ev inside 2

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *