Електромобілі стали буденністю, але не кожен із нас готовий викласти шалені гроші за хайповий логотип. Kia EV4 — новий седан, який дає справжній вибір: доступно, сучасно й без компромісів. І він напряму конкурує з Tesla Model 3 та Polestar 2. І що найцікавіше — має чим “переїхати” їх.
🔋 Електромобіль, який не лякає ціною
EV4 — це маленький, спритний електроседан, який базується на новій платформі E-GMP (але вже з 400-вольтовою архітектурою, що дешевше у виробництві). Під капотом — 201 к.с., передній привід, а запас ходу залежить від обраної батареї:
- 58,3 кВт·год — до 378 км пробігу (EPA),
- 81,4 кВт·год — до 531 км, що вже на рівні топових моделей на ринку.
Швидка зарядка? Є. До 80% — за 29–31 хвилину. А ще машина підтримує V2L, V2H і V2G — коротко кажучи, може заряджати все: від вашого ноутбука до хати.

⚔️ Порівнюємо: Kia EV4 vs Tesla Model 3 vs Polestar 2
Характеристика | Kia EV4 | Tesla Model 3 (RWD) | Polestar 2 (Standard) |
---|---|---|---|
Потужність | 201 к.с. (150 кВт) | 283 к.с. (211 кВт) | 231 к.с. (170 кВт) |
Привід | Передній | Задній | Передній |
Розгін 0–100 км/год | 7,4 сек (стандарт) | 6,1 сек | 7,0 сек |
Запас ходу (WLTP/EPA) | до 531 км | ~491 км (Long Range RWD) | ~478 км |
Зарядка (DC) | 10–80% за 31 хв | 10–80% за 27 хв | 10–80% за 35 хв |
Об’єм багажника | ~490 л + задній прохід | 649 л (з урахуванням фронту) | 405 л |
Android Auto / Apple CarPlay | Безпровідне | ❌ (ще досі немає нативної) | ✅ (через USB) |
Ціна (очікувана для США) | $37 000–39 000 | $40 000+ | $49 000+ |
🧐 Висновки з порівняння:
- Kia EV4 б’є по головному болю покупця — ціні. Вартість стартує нижче за конкурентів.
- За запасом ходу — перевершує Tesla та Polestar в стандартних конфігураціях.
- Інтерфейси — EV4 має безпровідні Android Auto / Apple CarPlay, тоді як Tesla досі вперто відмовляється від цієї опції.
- Інтер’єр EV4 відчутно просторіший, особливо ззаду — більше місця для ніг і плечей, ніж у Model 3.
- Поляризація дизайну: Tesla — ультрамінімалізм, Polestar — скандинавська стриманість, а Kia — футуристичний стиль із корейським акцентом. Тут уже на любителя.

🛋 Комфорт та зручність: там, де виграє Kia
Kia взяла найкраще зі своїх більших моделей і перенесла в компактний EV4:
- Сидіння з функціями регулювання навіть з боку водія, що рідкість.
- Матеріали салону — з переробленої сировини, але м’які й приємні на дотик.
- Пасажирам ззаду просторо, а зручні USB-C порти вбудовані у спинки передніх сидінь — дрібниця, яка тішить.


🛣 Як він їде?
Не спорткар, але і не черепаха:
- EV4 набирає 100 км/год за 7,4 секунди, чого цілком вистачає для повсякденної їзди.
- Підвіска досить жорстка, але не зубодробильна — на ямах не викине.
- Кермо легке, хоч і не суперінформативне, зате маневреність — на п’ятірку.
💵 І ще раз про ціну
У світі, де Tesla подорожчала, а Polestar ніколи й не був дешевим — Kia EV4 з ціною до $39 000 виглядає як розумна альтернатива з бонусами. І якщо зберуться податкові пільги — це вже серйозна заявка на лідерство серед масових EV.

✅ Висновок: новий фаворит класу?
Kia EV4 — не просто «ще один електрокар». Це реальна спроба зробити електромобіль справді доступним і при цьому зберегти комфорт, технології й сучасний дизайн.
І знаєш що? Їм це вдалося.


Джерело: Arstechnica