EV4-Dynamic

Електромобілі стали буденністю, але не кожен із нас готовий викласти шалені гроші за хайповий логотип. Kia EV4 — новий седан, який дає справжній вибір: доступно, сучасно й без компромісів. І він напряму конкурує з Tesla Model 3 та Polestar 2. І що найцікавіше — має чим “переїхати” їх.


🔋 Електромобіль, який не лякає ціною

EV4 — це маленький, спритний електроседан, який базується на новій платформі E-GMP (але вже з 400-вольтовою архітектурою, що дешевше у виробництві). Під капотом — 201 к.с., передній привід, а запас ходу залежить від обраної батареї:

  • 58,3 кВт·год — до 378 км пробігу (EPA),
  • 81,4 кВт·годдо 531 км, що вже на рівні топових моделей на ринку.

Швидка зарядка? Є. До 80% — за 29–31 хвилину. А ще машина підтримує V2L, V2H і V2G — коротко кажучи, може заряджати все: від вашого ноутбука до хати.

2026-Kia-EV4

⚔️ Порівнюємо: Kia EV4 vs Tesla Model 3 vs Polestar 2

ХарактеристикаKia EV4Tesla Model 3 (RWD)Polestar 2 (Standard)
Потужність201 к.с. (150 кВт)283 к.с. (211 кВт)231 к.с. (170 кВт)
ПривідПереднійЗаднійПередній
Розгін 0–100 км/год7,4 сек (стандарт)6,1 сек7,0 сек
Запас ходу (WLTP/EPA)до 531 км~491 км (Long Range RWD)~478 км
Зарядка (DC)10–80% за 31 хв10–80% за 27 хв10–80% за 35 хв
Об’єм багажника~490 л + задній прохід649 л (з урахуванням фронту)405 л
Android Auto / Apple CarPlayБезпровідне❌ (ще досі немає нативної)✅ (через USB)
Ціна (очікувана для США)$37 000–39 000$40 000+$49 000+

🧐 Висновки з порівняння:

  • Kia EV4 б’є по головному болю покупця — ціні. Вартість стартує нижче за конкурентів.
  • За запасом ходу — перевершує Tesla та Polestar в стандартних конфігураціях.
  • Інтерфейси — EV4 має безпровідні Android Auto / Apple CarPlay, тоді як Tesla досі вперто відмовляється від цієї опції.
  • Інтер’єр EV4 відчутно просторіший, особливо ззаду — більше місця для ніг і плечей, ніж у Model 3.
  • Поляризація дизайну: Tesla — ультрамінімалізм, Polestar — скандинавська стриманість, а Kia — футуристичний стиль із корейським акцентом. Тут уже на любителя.
2026-Kia-EV4-5

🛋 Комфорт та зручність: там, де виграє Kia

Kia взяла найкраще зі своїх більших моделей і перенесла в компактний EV4:

  • Сидіння з функціями регулювання навіть з боку водія, що рідкість.
  • Матеріали салону — з переробленої сировини, але м’які й приємні на дотик.
  • Пасажирам ззаду просторо, а зручні USB-C порти вбудовані у спинки передніх сидінь — дрібниця, яка тішить.
EV4-Detail
2026-Kia-EV4-inside

🛣 Як він їде?

Не спорткар, але і не черепаха:

  • EV4 набирає 100 км/год за 7,4 секунди, чого цілком вистачає для повсякденної їзди.
  • Підвіска досить жорстка, але не зубодробильна — на ямах не викине.
  • Кермо легке, хоч і не суперінформативне, зате маневреність — на п’ятірку.

💵 І ще раз про ціну

У світі, де Tesla подорожчала, а Polestar ніколи й не був дешевим — Kia EV4 з ціною до $39 000 виглядає як розумна альтернатива з бонусами. І якщо зберуться податкові пільги — це вже серйозна заявка на лідерство серед масових EV.

EV4-Detail panel

✅ Висновок: новий фаворит класу?

Kia EV4 — не просто «ще один електрокар». Це реальна спроба зробити електромобіль справді доступним і при цьому зберегти комфорт, технології й сучасний дизайн.

І знаєш що? Їм це вдалося.

EV4-Detail light
EV4-Dynamic under bridge

Джерело: Arstechnica

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *